Bebgimmm_123
Bebgimmm_123 çok üzüldüm ya kıyamam sana. Çok zor geçiyor evet ama geçicek inşallah bu kötü günlerde. Her şeyden önce önemli olan sensin. Sen olmazsan sen ayakta durmazsan hiç bi şeyi yoluna koyamazsınız. Sen iyi olursan bebeğinde iyi olur aileni de bir an önce toparlayabilirsin. O yüzden iyi olmaya dik durmaya çalış her şeye rağmen. Bir de dediğim gibi sağmaya çalış çünkü şu günlerde ilk sütün sarı süt oluyor tam bi antibiyotik şifa oluyor bebişin için 5 ml bile onun için o kadar önemli ki. Hiç üzülme önce gelmeyecek belki bi hafta sonra 25 ml belki bi hafta sonra 50 ml yeter ki vazgeçme. Tadını alamıyor olsan da vitaminini alıyorsun sonuçta kendini zorla biraz. Hurma ceviz kuru incir kurudut bu tür şeyleri eksik etme kendinden. Bebeğin çok şanslı bak böyle bi annesi olduğu için her şeye rağmen güçlü kalmaya çalıştığı işin pes etmediği için.
Ananesi içinde sıkma canını zaten şu günlerde bol bol uyuyor bebişin onun gülüşlerine kahkahasına ağlayışına ilk seslerine şahit olacak elbet.
O çay güzel hem seni rahatlatır hem bebeğini, içinde rezene olduğu için gaz da yapmaz bebişine.
Bi de bi damla var ben kullandım hala da kullanıyorum onu içtiğin suya ya da çorbaya koyduğun zaman o da çok etkiliyor sütünü. Süt arttırıcı damla deyince eczaneden alabiliyorsun. Şu an evden çıkamıyorsunuz bebeğin ihtiyacı olabilecek şeyler hem uygun hemde kapına gelen bi site var evdeeczane diye bir şeydi. Mamasını da sudocremini de her şeyini de toptan fiyatına alıyorum sana da tavsiye ederim.
Dualarımdasınız kuzu 🙏