Denemediğin hiçbir bez kalmadı hee türlü yöntemi de denedim. Bezin üstüne atlet bile koyduğumu hatırlıyorum yine de tasırıyordu. Normal de benim oğlum çok su içen bir bebekdi. Kendiliğinden su içmesi azaldı ve bende sıkı bağlamaya başladım o gün bugundur öyle kolay kolay sızdırmaz