Gerçekten kafayı sıyıracam 15 aylık oğlum var gece 12 veya 12 buçuk gibi altını değiştiriyorum sabah 9 da uyanıyor o sırada bi değiştireyim diyorum bi de bakıyorum karnına kadar ıslak . Şunu anladım bu bez ile alakalı değil slepy kullandım öyle oldu şimdi de molfix kullanıyorum aynı bazen de bezi tam dolmadığı halde ıslanıyor çok hareketli ve yüzüstü uyuyor. Yani bağlamada da sorun yok 4 numara kullanıyorduk şimdi 5 e geçtik yine aynı gerçekten psikolojim bozuldu 😒😒