Denizzz88 [silindi] ayy benim oğlumda 4 te bi uyandı iki saattir uyanıktı şimdi uyudu inşallah uyanmaz gözlerim kapanıyo artık uyumak istiyorum 🥱
[silindi] Denizzz88 ay şu 4 herkese dert oldu sizin ki nedenn uyumuyo bizim ki diş ağrısından heralde
Kbraisik Bizde 2 den beri ayaktayız uyanıyo emziriyorum yatırıyorum başlıyo ağlamaya 3-4 gündür bir fiil bu şekilde ayagımda sallıyorum artık napim artık derman faln kalmadı 😢
Denizzz88 [silindi] bilmiyorum ki 5 aylık şuan doktor uyku gerilemesi olabilir bu zamanlarda demişti ondan herhalde bikaç gündür hep 4 te uyanıyo 6 larda tekrar uyuyo 😕
[silindi] Deleted0979 ya inşallah bizimkide ğecer bu böyle yaptıkça ikinci cocuktan sogumaya basladım
iyikianneyiim [silindi] al bizden de o kadar. El kadar bebe en sevdiğim şeyi çaldı benden. Uyumak istiyorum diye bağırasım var 😭
Deleted0979 [silindi] geçer inşallah Allah büyük valla ben yaptım 2.çocuğu ama bu benım oğlum kızımdan daha zor bebek
Bubenimoykum [silindi] tüm gece salladım şaka gibi, bu gaz sancısı beni bitirdi 😵 gözlerimin içi acıyor artık 😭