Minikyavrum755 o zaman sizde diyet yapın ben hiç birşey yemiyordum rtık birden 16 kilo vermiştim her gören hastamısın diyordu artık psikolojim bozulmuş sürekli bende ağlıyordum Allah’a sükür geçti o günler gazı olsa da çok şiddetli olmuyor artık gazlı bebek çok zor oluyor Allah yardımcınız olsun ama çok kafaya takmayın ben çok takıyordum sütüm azaldı stresten artık meme mama gidiyoruz doktorum bana şey önermişti oda çok faydalı oldu bi beslenmede tek memeyi emzir demişti mesela sağ mememi emziriyordum 3 saat sonra solu emziriyordum