anneyimm82 arkadaşım niye bu kadar ısrar ediyosun sürekli olumsuz olarak ? Ben zorla kullansın demiyorum ve ayrıca doktoru kulanın demeden kullanılmaz zaten hangi damla olursa olsun anladın mı ? Evet yapısı sıvı olabilir ama ne yoğun ne sıvı bişey zaten , yutarken kıvamı yoğunlaşıyo doktorumuz anlattığı için yazıyorum bende uydurmuyorum.1,5 2 ay kullandım o damlayı ben ve hiç bişeyde olmadı . Kullananlarda çok memnun kaldı tavsiye ettiklerimde aldılar memnun kaldılar. Kullanmayı bildiler yada onların bebeklerine bizim bebeğimize iyi geldi . Sana iyi gelmedi diye bu kadar yadırgamak zorunda değilsin öyle değil mi ? Bırakalım da annesi karar versin doktoru ile beraber danışıcak doktoruna sorucak onay verirse kullanıcak. Her damla her bebeğe yarıcak diye bir kural yok. Ben çoğunu denedim evimde duruyo hepsi hala daha yaramadı işe tek yarayan bu damla oldu ve kurtulduk kolikten gazdan faydası olur diye doktoruna sorarak kullanmasını önerdim ve parayı sorun yapmadı hanımefendi önemli olan sağlıkları ve yaraması . Neyse size iyi forumlar hanımefendinin postunu doldurmak istemiyorum , hoşçakalın.