Aselimbulutum burcu1234 amin inşallah Allah razı olsun Allah hiçbirimiz çocuğunu hastalıkla sınamasın 🤲
Bisaniyebakarmisin _Nehirim_ Düz pizisyonda yatarak değilde ,kafası hafif yukarı gelecek şekilde verevli vermek gerek . Oturamaz zaten çok ufak bebek ama yatarakta verilmemeli. Biz büyükler bile yatarak yememeliyiz ,genzimize kaçar .
Ahkalbim Aselimbulutum Ciğere mama kaçması hep yatarak mi içiyordu çünkü bebeklere yatarak içmesi iyi değil eğilimli olmalı diye biliyorum
Aselimbulutum 3MelekAnnesi3 İlac veriyolar damar yolu ile hava verdiler az önce bakalım etki etmedi hala daha kötü öksürmeye başladı hatta
Veyselaras Aselimbulutum çok geçmiş olsun inşallah kötü bir durum yoktur rabbim safi ismiyle şifa versin canım
3MelekAnnesi3 Aselimbulutum oyy kuzum yaa inşallah düzelir bir an önce cok gecmiş olsun cok zor durum Allah yardımcın olsun
Zeynep141303 Aselimbulutum cok gecmis olsun bronsitten yatiyorduk hastanede oglumla yanima 40 cikmamis bir arkadsd geldi brbeginle aynisi olmustu ilk defs duymuştum şaşırmıştım hastanede ystti benle bir 15 gun ve cok guzrl iyilesip cikti hic korkma hic birsey olmaz rabbimin izni ile
Aselimbulutum Gin Allah razı olsun iyi çok şükür öyle kötü değil ama pazartesiye kadar hastanedeyiz hava ve serum veriyolar