Aselimbulutum Merhaba sevgili anneler bebeğim 9 aylık ve şuan acildeyiz öksürüyor çok kötü hava verdiler akciğer filmi çektirdik çok kötü dedi doktor şimdide kan aldılar onun sonucunu bekliyoruz hiç böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ne yaptılar doktorlar
3MelekAnnesi3 Aselimbulutum ciğere mama kaçması için mi doktor cok kötü dedi yoksa bebegin genel durumuna mı cok kötü dedi cnm size bol bol dua edicem Allah acil şifalar versin cok gecmiş olsun duam sizinle
Aselimbulutum 3MelekAnnesi3 Allah razı olsun ciğerleri için çok kötü dedi ben bir yerde okudum zatürre olursa mama kaçtı felan diyorlarmış ama ne kadar doğru bilmiyorum umarım birşey yoktur 🤲
Gulsen4224 Aselimbulutum Genelde yatarak içerken bu durumla karşılaşılabiliyor umarım sonuçları güzel çıkar
3MelekAnnesi3 Aselimbulutum Allah korusun rabbim aklına getirdiğini basına getirmesin kuzum bol dua oku tehlikeli durum ama inşallah sorunsuz atlatırsınız sonuc cıkınca burada yazar mısın vakit olurrsa
Aselimbulutum Gulsen4224 İnşallah ama oğlumda hep yatarak emerdi ama işte her çocuk bir değil İnşallah hemen geçer çok sağolun
Aselimbulutum 3MelekAnnesi3 kan temiz çıktı ama ciğer filmi kötü olduğu için müsaade odasına aldılar bizi damardan ilaç vericekler geçmezse yatış yapıcaklarmış
Bisaniyebakarmisin Allah şifa versin canım ,sonuçlar nasıl çıktı ? Enfeksiyon yapmaz inşallah ama yaparsa da geçer Allah’ın izniyle ilaçlarla . Korkma , Allah şifası olmayan hastalık vermesin . Öperim kuzunu:)
kirmizibasliklikiz_ Aselimbulutum rabbim safi ismiyle sifa versin.. cigere mama kactigini nasil anladiniz peki
Aselimbulutum kirmizibasliklikiz_ balgamlı ve hırıltılı şekilde öksürüyordu bende doktora götüreyim dedim ilerlemeden ama ilerlemiş büyük ihtimalle doktor dedi mama kaçmış gibi gözüküyor kan testi alalım dedi kan temiz ama ilaç veriyolar şimdi bakalım
burcu1234 Aselimbulutum çok çok geçmiş olsun. Ne yaşadığını çok iyi anlıyorum. 26 günlükken süt kaçmıştı ciğere. Röntgen çekildikten sonra serum taktılar 2 saat beklicez dediler. Emzirmem falan yasaktı o sürede. Sonrasında gidebilirsiniz sorun yok dediler. İnşallah sizinde öyle olacak hiç korkmayın. Allah korktuğumuz şeylerden sakınsın yavrularımızı
Aselimbulutum burcu1234 amin inşallah Allah razı olsun Allah hiçbirimiz çocuğunu hastalıkla sınamasın 🤲