Ayseninanasi başka birşey denemenize gerek kalmayacak bence benim hem çatlakta hemde oğlumun ağzındaki pamukçuk geçmişti üstünede mastit oldum denemediğim şey kalmadı kozmetik ve doktorun verdikleri hiç bir işe yaramadı kanadığı için doktor emzirmeyi bırak dedi şıp şıp kanıyordu acısını zaten biliyorsunuzdur allah kolaylık versin 2 saatte acıyı aldı 2gündede tamamen iyileşti