Semaselma benim kızım da şuan 4 bucuk aylık 2 aylıktan itibaren emzik tutturmaya çalışıyorum çalışıyoruz ama tutmuyor şerbete batırıyorum kendi sütüme batırıyorum yok şerbeti emiyor emziği atıyor walla Artık yoruldum 4 5 tane emzik degistirdim tutmuyor ama kolum yafa elim ağzına değsin nasıl emiyor çekiyor ama emziği asla zaten artık kendi elini avucunu kolunu emmeye başladı şap şap emiyor yoruldum tutmuyorsa yapacak bişey yok