Sarisu bende 1 kere veriyordum ama son 2-3 gecedir vermiyorum, açlıktan ziyade aliskanlkktan kalkıyorlar. Ama sizinki emdikten sonra direkt uykuya devam ediyorsa verin bence. Ha doktorlar 9. Aydan itibaren gece beslenmesini kesebilirsiniz diyorlar ama gece sütü de ayrı faydaliymis. Yani ben sizin yerinizde olsam 1 kere veririm. Benimki biraz huysuzkjk yapiyo o yüzden kestim 2-3 gündür