yaramaz_bocegim benim bebeğim de 9 ay 3 günlük. Bu sabah 1 yumurta, 3 yaban mersini, yarım çeri domates yedi. Öğlen az mama yedi. Akşama doğru irmikli mama yaptım onun yarısını yedi. Akşam bizimle birazcık hamsi yedi. Bir de emziriyorum ve aralarda da meyve verdim. Ya ben çok yüklendim bugün sanırım. Az az yiyor benimki de ama uyuyacağında rahatsızdı sanki. Sütüm az benim mama da içmiyor 6. Ayından beri. O yüzden hep ek gıda gidiyoruz. Doktor da ne yiyorsanız ver dedi. Ama ben dengeyi sağlayamıyorum. Mesela sabah 9 buçuk gibi kahvaltı yapıyor. Sonra 10 buçuk gibi uyuyup 12 ye doğru uyanıyor. Kaçta vermeliyim yemek bilemiyorum.