Ipekada34 ben ilk ikisini özelde yaptım 3.yu araştırma da yaptım ondan daha çok memnun kaldım üstelik ritim bozukluğun varmış ilk ikisinde EKG ye baglamadiklari için bilmiyordum araştırmada EKG ye bağladılar anestezi Dr görmeden imza atmadan EKG çekilmesi gerekiyormuş o şekilde öğrendim ritim bozukluğunun olduğunu bence her zaman devlet hastaneleri daha iyi tabiki tercih meselesi