Ben ilk sezeryanimi özelde yaptım 4sene sonra fais fiyatlara kızıp büyük konuşup (asla devlette dogurmam diyordum) gittim sezeryan oldum iyiki de olmuşum durumda on numara çıktı hemşireler ebelerde öyle sonuçta ozelde de kesip biçip dogurtuyor devlette de (devletteki dikişlerim daha muntazamdi bu arada ) ben menemen devlet Hastanesi’nde doğum yaptım biberon kesinlikle vermiyorlar emzire emzire sürüm geldi resmen hatta eşimle biz mama verelim doymadı mi acaba dedik izin vermediler özelde kızımi bir kere emzirebildim sonra anında mamayı dayadilar tek iyi yanı ikisinde de ayaklandim oda bünye meselesi 😊