meeese benim dikişler düzgün atılmamış cilt altı dokusu üste çıkmış kıpkırmızı bi et parçası yapışmış gibi görünüyodu. Gümüş nitrat çubuğu var asitli bişey onunla üç dört seansta yakarak kuruttu doktor o kırmızılık giderek küçülüp kayboldu. Ama hala sızlıyor dikişlerim. Eğer kurumasaydı kesip bi daha dikiceklerdi kırkımda çıkmıştı bu yaşandığında 😔