Habibe35 bende normal doğum yaptım kanamam 25 gün falan sürdü sanırım 33.günde kontrole gıttım doktor muayenede enfeksiyon demişti sanırım o sıra sarı akıntım vardı zaten ondanmış. Sürekli batikonlu suyla temızlıyordum halbuki. Akıntı artarsa diye fıtıl yazmıştı ama kullanma gereği duymadım. Baya bi devam ettı sımdi yok ama. 6 ay oldu bu arada.