bilgemira Gulenay1234 kabuklusu evet kotu kabugu cikinca ben bile yerim valla bana ayirip verseler 😂😂😂 belki bundan sonra yer insallah . Benim kızım yemiyor sizinkiler yeyiversin 🥰
Zeyzey2019_ Gulenay1234 haşladıktan sonra üste çıkan kabukları alın, çıkmayanları da elinizle alın. Daha 6 aylık, rahatsız etmesi çok normal.
Gulenay1234 Zeyzey2019_ zaten kabağı Büke verirken çekirdeklerini ayırarak verirdim de bezelye de gerek görmedim çatalla ezildi çünkü o yüzden bi ikilem de kaldım öyle verdim
Zlm Gulenay1234 suzgecten geçirin ben öyle yapıp veriyorum ama benim kızım küçük büyüdükçe daha puturlu şekilde vermek lazım ki ilerde taneli yiyebilisin bence öyle vermeye devam edin
bikerem Gulenay1234 nohut islatir gibi bezelyeyi yarim saat soguk suda bekletin,bu suyuna az da tuz atin. Tabi pisirirken bu suyu kullanmayin.
Hill97 Gulenay1234 tel suzgecten gecurin hem biraz puturlu kaliyor hemde kabuklar ustte kaliyor yada haslaninca tek tek kabularini soyun ben bugun barbun yedirdim kizima kabuklarini elimde soyup icini verdim