Mom2626 tugceyildiz Cok teşekkür ederim ☺️ fışkırır tarzda değildi normal kustu. Gerçekten bu gibi durumlarda irtibat halde olunan özel doktorun olması gerekiyor. Bizim yok doktorumuz maalesef
Minikminik1420 Mom2626 fışkırır tarzda agzından burnundan gelerek bi kusma oluyormuş o tehlıkelıymuş dr öyle demıştı
Mom2626 Minikminik1420 Cok tesekkur ederim bilmiyordum bunu. Hamdolsun öyle olmadı bebeğimde biraz kustu
melasya Mom2626 ck ağladıklarındada kusuyo çocuklar ama düştükten hemen sonra fıskırır tarzda kusma gozde dalma ve baygınlık hali ateş olmasın izleyin .uyutmayın düştükten sonra en az 4 saat
Mom2626 melasya Tamam çok sağolun. Sürekli gözlemliyorum hamdolsun suanlik öyle şeyler olmadı.İnşaallah boyle düşme olaylarını hiç birimiz yasamayiz 😔