Tmryesim Gercekten düşme olayı çok kötü. Rabbim can sağlığı versin evlatlarımıza, acılarını göstermesin hayırlı afiyetli şekilde. Önceki düşmesinde burun kanaması ve baygınlık hali olmuştu ambulans çağırdik çok şükür birşey çıkmadı.bu sefer kızıyorum kendime neden daha dikkatli olmadın düştükten sonra ambulans çağırmadin diye. Çok dikkatli olmak gerekiyor gerçekten. Düşmeleri saniyelik ya Rabbim korusun