Mammamiaa_ Çok sağolun 🌸☺️erken doğduk normalde normal doğumu bekliycektim oğluma 36. Haftada kordon dolanmıştı ama 1 kat olduğu için çok sıkıntı olmadı daha sonra 13 temmuz salı günü gittiğimde nstede sancım 200 e kadar çıktı açılmam vs yoktu acil sezeryana alındım kordon bebeğin gelişimini durdurduğu için doğduğun da akciğerlerinde şişme vardı her nefesinde akciğerleri şişiyordu kanımızda enfeksiyodun çıktı 13 gün küvezde tedavi gördük 😊