Mammamiaa_ Kızlar aranızda benim oğlumun ayında olan var mı 34.haftada sabırsız oğlum😅 Bu ayda neler yapıyorlar,hangi muayenelerden geçtiler,gelişimleri nasıl😊postumun amacı Kıyas değil asla bilgi alışverişi😊
AlyaMina5 Mammamiaa_ 3 ay 15 günlük kızım 5 Temmuz’da 27 haftalık 800 gram doğdu ekim 15 te kilosuna baktım 2800 gram dı 2 ay 10 kövezde kaldı bu süre içinde sadece 1000 garm aldı çok az kilo aldı hastenede
Mustafaras0906 Mammamiaa_ benım oğlum da 34 haftalıkken doğdu şu an 4 aylık oldu 5 kilo 60 cm işitme ve kalça testi yaptık şükür sorun çıkmadı başka da test yapmadık
Sevvalakkah Mammamiaa_ 37+1 de doğduk 13 gün küvezde kaldık şuan 3 ay 8 günlük 6000 kilo idi en son 63 cm 2680 gram doğmuştu küvezden çıkarttımızda 13 gün sonra 2900 olmuştu ☺️
Mammamiaa_ Beray15 38.hafta prematüre değil ama 😊 kilo kaybetmiş birazcık sadece sağlıklı olsun yeter😊
Beray15 Mammamiaa_ evet prematüre değil. Kilo akılsız başım yüzünden 60ccye 1olcek katıyordum .hep kzim ağlıyordu bende diyordum bu kız niye ağlıyor kaynanam da anason çayı yapıyordu pişik oluyordu kzin hem aç hem.psikten ağlıyordu
Beray15 Mammamiaa_ bana çekmiş kızım uyuma şekline kadar aa bitek burnu babasına çekmiş köfte gibi 🥺🤣🤣
Mammamiaa_ Beray15 çok şükür oğlumun boyu bana çekmiyo yoksa minnoş olurdu 🤣 ne güzel çoğu özelliğini sizden almiş😊
Anne2406 Bizde 34+4 de haziran 24 de 2300 doğduk.. Sabırsızdık erken geldik 25 gün yoğun bakımda yattıkdan sonra kavuştuk.. Şükür şuan toparlandık 3 ay 25 günlüğüz 5 kilo 500 gramız 🤗 zorlu süreerden geciyoruz ama sağlkları iyi oldumu insan geriye baknca sadece şükrediyor
Mammamiaa_ Anne2406 ay evet ağlayarak girdim ameliyata ağlayarak çıktım 22 gün bekle dediğiniz gibi geçiyor🤲🏻😊
Mammamiaa_ AlyaMina5 oy minik mucizee❤ hastanede evet az alıyorlar. Ev ortamı daha yarıyo e birde banyo yaptırıyorsun gelişiyo bebekler. Ay sizde çok erken doğum yapmışsınız nasıl oldu?
AlyaMina5 Mammamiaa_ evet gerçekten mucize 🥰. Plesenta rahmi bırakınca İç kanama geçirdim acil sezaryene aldılar