Neslimmmmm serebro merhabalar e nabızdan bu şekilde tablo olarak nasıl açtınız acaba bende böle açmak isitiyorum ama yapamıyorum.
serebro Neslimmmmm e nabizdan oğlumun profiline geçiş yapıyorum ekranı en alta kaydirinca tahliller kısmından tümü deyince hersey çıkıyor
Seymaemre-asya34 Sonuçları tm sınırda ünlem işareti olanlar karşı değer 32 ise sizinki 33 çıkmış o yüzden ünlem işareti var bazıları ise 33 olması lazım mesela 32 çıkmış o yüzden Karsisinda nasil cikkmasi gerekiyor değerlerin yazyr
Neslimmmmm serebro ay çok teşekkürler.Bu arada geçmiş olsun sizede bizde cuma günü verdik tahlil b12 ve demiri düşük çıktı onun ilacına başlıcaz bugün
Fitifiti Hemoglabin 11 gayet güzel. Enfeksiyon da yok kanında. Yalandan element uyduranlara bakmayın. Bilmedikleri konularda nasıl yorum yapabiliyorlar hayret. Üstelik söz konusu sağlık!
serebro Fitifiti aslinda genel olarak bir şikayeti yok enfeksiyon olsa ateş vs yapar. Keyfi yerinde bende anlam veremedim kime inanacağıma
kirmizibasliklikiz_ Fitifiti bunu benim yazdigim uzerine mi dediniz ? Hanimefendiye yardimci olmaya calisiyorum pardon siz kimsiniz.. wbc referans araliginin ust sinirinda enfeksiyon var demedim olabilir yaniltmak istemem bir doktora sorun dedim tuhaf olan nedir ??
serebro Neslimmmmm rica ederim. Size de geçmiş olsun, verilen ilaclari düzenli kullanmak lazım ne kadar sevmeyenler de
Uzaymekiii serebro bebeğiniz ne kadarlık bilemiyorum ama kuru meyve normal meyve sebze gibi daha çok vitamin içeren şeyler yiyebilir yani aslında hepimiz için geçerli olan sağlıklı beslenme düzeni şeklinde.. ne enfeksiyonudur bilmiyorum ama önemli bi oran olmadığı için takılmayın hiç😌
serebro Uzaymekiii 18 aylik yani aslında herseyi az da olsa yer yine de dikkat etmeye çalışıyorum teşekkürler