Bu sabah bebeğime kan sayımı için tahlim verdik. Sonuçları eşim almaya gitti az önce hersey güzel demiş Dr ama e nabizdan bakınca çoğu sonuç “❗” şeklinde.
Devlet hastanesi olunca malum 😬 sonuç okuyan varsa atsam bana cevap verir misiniz? Bebegim 18 aylik.