Kuzucukumsu merhaba. Öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun. Sağlıkla, mutlulukla, analı babalı büyüdün inşallah. Maksimum uyanıklık sürelerine dikkat ediyor musunuz? İnternette aylara göre listesi var. Mesela diyor ki maksimum 2,5 saat uyanık kalmalı. 2,5 saati geçirmeden hemen uyku moduna geçiriyorsunuz bebeği. Eğer 2,5 saati geçerse uyku kaçıyor ve sürekli ağlamaya başlıyor. Ben 2,5 saati tamamen farazi söyledim ayına göre bakarsınız. Bir de kulaklarını yoklayın ağrısı acısı var mı diye.