Kuzucukumsu Merhaba 64 günlük minik oğlum var ilk 40 gün annem yanımdaydı çok iyiydi ben bakıyordum annem sadece yanındaydı emzir bezini değiştir gazinı çıkar koy beşiğe uyusun modundaydı. Şimdi çok zor dün bütün gün ağladı onla beraber ben de… altı kuru karnı tok bacaklarını karnına çekmiyor gazı yok galiba ama devamlı ağlıyordu kafayı yiyecek gibi oldum. Yemek yapamadım ve yiyemedim kucağımda bile susmuyordu artık komşu çağıracak duruma gelmiştim. Bu hep böyle mi sürecek çok fenayım lohusa depresyonuna şimdi gitmedim sanırım😢
Melisa59 Kuzucukumsu geçicek canım benim bebeğim de ilk 3 ay uyanık kaldığı her saniye ağlıyordu geçicek merak etme Ben doğduğu andan itibaren yanlız baktım büyücek Allah’ın izniyle kuzum
ArdicEge Kuzucukumsu sıcak gelmiş olabilir mi acaba? benim bebegim bir kere böyle gereksiz agladı 30 günlükken falan, artık vucudunda bisey mi var diye soydugumda bir anda susup 2 dk icinde kendi kendine uyumustu..
Elifatm1 Kuzucukumsu geçecek merak etmeyin. En yoğun gaz dönemi 2. Ay. bende yaşadım aynısini kolik bebekler öyle maalesef. Gazi vardir yok zannedersiniz ama hepsini çıkaramıyorlar. Biriken gazlar da sancı yapıyor. Hareketleri arttıkça düzelecek merak etmeyin.
GmnDr Kuzucukumsu cok normal belkı de boyle devam edecek ama eninde sonunda uyuyacak. Bnım oğlum doğurduğundan berı uyumazdı 3 yaşında dogru düzgün uyumaya başladı. Kızım oldu 2 ay 21 günlük. Gündüz uyku hıc yok. WC’ye giderken bıle ağlıyor hızlı hızlı yarım yamalak yapıyorum ayıptır soylemesı. 😂 saglıkları yerınde olsun. Mızırıyor devamlı ben ev toplamaya çalışıyorum. Anakucagı aldım oyle bıraz iş yapıyorum. Bırde evde çocuğum var oda ılgı beklıyor. Ama gececek bu zamanlar bılıyorum. Yemeğe de akşam esiniz gelınce yapın oyle düzene koyun bebeğe o bakar siz yemek yapmış olursunuz. Valla ben çamaşırı bazen asamayıp ıkıncı kez yıkadığım bıle oluyor. 🥰
Kuzucukumsu Melisa59 güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var yine ağlıyorum çok kötüyüm gebeğim ağlıyor ben ağlıyorum
Wishuponastar Melisa59 gerçekten anlattıklarınızı okuyunca, madalya takmak lazım dedim. Tebrik ederim gerçekten. Tek başına o süreci geçirmek çok zor. Tam olarak 3. Ayında mı geçiyor? Bebeğiniz şimdi kaç aylık?
Melisa59 Kuzucukumsu bende okadar bunalmış tim ki bir akşam üstü batan güneşin kızılı evin içine vurmuştu o bile bana umut olmustu bunalimdaydim . Ama şuan dünyalar tatlısı bir şirinem var inan 2 aya kalmaz dünyan degicecek
Kuzucukumsu Melisa59 ben de şimdi bunalımdayım resmen annem 3. Ayda düzelir dedi bilmiyorum bilemiyorum sanki bazen hep böyle gidecekmiş gibi hissediyorum. Teşekkür ederim size umut oldunuz siz de bana
Bubenimoykum Kuzucukumsu 3.ayda düzelir mi 4.gun bugün ağlama krizleri uyumak isteme uyuyamama sürekli emme yatakta durmama kucak isteme belim tutmuyor artık 🤕 her saat başı ayaktayım, ayakta olmak problem değil bir de uyanınca ağlamasa 😵
ENA Canım gazı var. Arada yapıyordur, sen de olmadığını sanıyorsun ama maalesef o dönemde çok gaz oluyor, hareket kabiliyetleride çok kısıtlı olduğundan atamıyorlar hepsini. Gazı çözmeye çalış, sonuç alacaksın.
Kuzucukumsu ENA gaz için damla kullanıyor bazıları ben kullanmak istemedim bu zamana kadar kullanmadım ama artık mecbur oldum sanırım
Kuzucukumsu Elifatm1 ben büyüdükçe azalır sanıyordum 2 ay en yoğun mu daha balondayız delireceğim artık
Elifatm1 Kuzucukumsu gerilmeyin zor biliyorum aynı şeyleri bende yaşadım. Ama bebekler hissediyor. Siz gergin olursanız bebeğinizde öyle olur. Sabredin geçiyor emin olun :)
Cgdmltr93 Kuzucukumsu en önemlisi sabırlı olman . Sen üzülürsen bebeğin daha çok etkilenir ve daha çok ağlar.. sen elinden geleni yapsan da ağlayacak. Masaj yap karnına. Ayaklarını sıcak tut. Gazı oldugu için ağlıyordur 4. Ayda geçiyor
Kuzucukumsu GmnDr ben beceriksizim yapamıyorum demek ki siz iki küçük çocukla yapıyorsunuz ne güzel benim oturup onunla ağlayasım geliyor eve çingene salıncağı bile kurduk olmuyor orda da durmuyor anca kucağımda yürürken uyuyacak yerine koyunca da 10 dakika da uyanacak
Adaland Yediklerinize çok çok çok dikkat edin. Bizimkisi de ben ne zaman değişik sağlıksız bir şey yesem böyle yapıyordu. Çok gazlı bir bebekti. Hala da öyle. O yüzden süt ürünleri, abur cubur, hazır gıdalar fazla gluten beyaz ekmek vs bunları tüketmeyin. Bir de bebekler sizin stresinizi de hisseder. Annenizin gitmiş olması sizi psikolojik olarak “eyvah ne yapacam” moduna sokmuş. Benim annem 15.gunden sonra gitti. Siz de yapabilirsiniz. O sizin yavrunuz. En iyi siz bakarsınız. Onunla bağ kurmaya çalışın. Müzik açın. Evi gezdirin. Duş aldırın. Bunlar umarım işe yarar. Merak etmeyin bu dönem geçecek :)
Birprensesannesi27 Kuzucukumsu bazen bebekler anne karnını özlediği icin aglarmış yanına beyaz gürültü veya anne karnındaki sesi ac ben 3 ay boyunca boyle büyüttüm o sesi cıkarandam Allah razı olsun
Wishuponastar Kuzucukumsu acaba sıkı mı bağlıyorsunuz ondan mı ki? Benim ki de bez değiştireceğim zaman ağlıyor. Eskiden çok sakindi bezini değiştirirken. Bu süreci inşallah kolaylıkla atlatırız.
ArdicEge Kuzucukumsu soyunmak iyi geliyordur bizde bezi açınca gülücükler sacıyoruz istiyor ki hic baglamiyim😊
Melisa59 Wishuponastar evet hatta 2 ay 3 haftalık falandi birden kesildi hemde ağlamalar sonra başladı gulmeler . Şöyle bir taktik uyguluyordum uyanık zamanalrinda bikac dakikada olsa keyfi yerindeykdn onu güldürecek birbirini takip eden kelimeler buluyordum mesela Allah Allah ya işte seni seni bebekler birinin aynısı tekrar kelimeleri çok sever sonrasında ağlamaya başladığında o güldüğü kelimeleri söylüyordum ona sonra Gülsem mi ağlasam mı moduna gidiyordh falan birde büyüdükçe etrafı daha çok keşfetmeye başlıyor o yüzden rahatlıyor insan algısı açılıyor anneyi tanıyor falan . Bu arada bebeğim 7 ayına girecek ☺️
Heyecandorukta Kuzucukumsu ilk zamanlar biraz oyle annesi ama buyudukce geciyor hic korkma. Kendini anne karninda zannediyor. Eger esnek sling alip onu ve bebegini uzerine giyersen bebeginin cok sakinledigini goreceksin. Ellerin bosta kalacagi icin karnini doyurmak ortaligi toplamak gibi basit islerini de yapabilirsin. Cocugun guvenligi icin sling ile bebegi tasirken egilmen uzanman gereken islerden veya yemek yapmak bicak/ocak kullanmak gibi islerden kacinmani oneririm.
Kuzucukumsu Bubenimoykum demeyin ☹️😱 Heyecandorukta sling değil de ergonomik kanguru aldım dün biraz onla durdu onun içinde uyudu