Bende aynı durumdayım şuan 2 ay 6 günlük bebeğim 15 günlük olduğundan beri kusuyor heryer kusmuk😁😁 iki farklı doktora sordum ikiside kesik sekildeyse fazlasını kusuyordur sorun yok dediler. Benim kizimda 5100 Gr şu an kilosu da iyi bir sorun yok diyorlar. Ancak ne yaparsam yapayım kusmasini engelleyemiyorum emzirdikten sonra gaz çıkarıyorum kusuyor hemen kaldırma demişler ya onun da denedim yine kusuyor sonra kusmugu geri gidiyor boğazına hıçkırık tutuyor bu seferde 😁 reflü yatağında yatıyor sürekli oda ise yaramadı her türlü kusuyor herşeyi denedim.Sanırım bizim bebişler de böyle olucak😁 haa şu da var geçen hafta saatli emzirmeye başladım iki saatte bir o zaman kusması azaldı biraz ama bitmedi yani 😁