Kızlar merhaba bebeğim 2ay 10 günlük ve çok fazla kusuyor emdikten sonra 3 4 kere kusuyor bu durumu yaşayan var mı kusmamasi için ne yapmam gerekiyor kustugunu da kesik şekilde çıkarıyor doktora sordum fazlasını çıkarıyor merak etme dedi. Kilosu 5500 şuanda