Yasemin38 Melekkanne evet canım dikkat et çoğu doktor söylemeye biliyor. Ben söyleyimde kararı siz verin
Yasemin38 cansuakyz sorun olmaz yaptır bugün canım. Sağlık ocağıyla konuşup 4.ay aşınızı ileri tarihe aldırırsın
fatma_erva Yasemin38 hmm tamam teşekkür ederim 3 ay deyince geçti sandım bebeğim 4 aylık da yaptirabilirim galiba suan
Yasemin38 fatma_erva sağlık ocağına yada doktorunuza sor istersen canım 4.ay için bilgim yok. Bazıları 2.ve 4.ayda bazıları da 3.ve 5.ayda yaptırıyorlar
Gizem61 Melekkanne sağlık ocağında 2 ay aşısını yaptırırken hemşire şu tarihte gel dedi Verem aşısından 1 ay sonra yaptı yanii 3 ayını 5 gün geçicek benimkisi
Uraz2021 Yasemin38 ama biz 5 aylık olduk bugün haftaya yaptırmayı planlıyorum 20 gün falan geçmiş olacak 4. Ay aşısından acaba sıkıntı olıur mu
Yasemin38 Uraz2021 valla bişey deyip vebalde kalmayım canım yaptır istersen 20 gün geçiyormuş. İlk doza göre ayarlıyorsan bide 5.ayını