Eymen20211 çok şükür iyi gidiyor uykusuzluk yorgunluk herdeye yetişmeye çalışıyorum büyük kiizm hala geceleri uyanır sabah 6 da kalkar küçük kızımı kıskanır oğlumun dersleri ödevleri herseye yetişmeye çalışırım ikisini aynı anda uyutmak büyük başarı benim için maalesef o da çok çok zor nadir dır şuraya yatıp uzanayım diyemiyorum kahve keyfi yapamıyorum 😂 varım yoğun onlar oldu Eşim gelince 1 2 saat bakar büyük kızıma sonra uyur yine bana kalır hersey yapacaksanız eğer cocuk benden sizlere tavsiye bu kadar sık yapmayın 😂😂