Günaydın arkadaşlar 8 aylık oğlum var Allah’a şükür şimdi hamile olduğumu öğrendim sezeryan doğum yaptım dikislerim var doktoruma muayene gideceğim ama aralıklarını yakın üst üste sezeryan doğum yapaniniz var mı fikirlerinizi almak istedim iyi yada kötü