Zynp26- sizin için zor bir süreç oldu mu peki bende çok istiyorum oğluma bir abla bir çocuğun hayatına dokunmak onun mutlu olduğuna tanık olmak ama düşünüyorum durumum mükemmel değil devlet memuru eşim ya keşke başka aile ailem olsaydı derse ne yaparım eksik bırakmam ama olurda eksiği olursa ne yaparım nasıl o vicdanla yaşarım ondan çok git gel yaşıyorum