Icimde böyle bir yara var kimseye söyleyemedigim. Uzaktan bir tanidik zaten evlenicem diyip biriyle beraberlik yasayip hamile kaldi, adam da terketti. Kadin da ben bu cocugu istemiyorum diyip devlete verdi. Almanyada oldu bu olay. O zaman bebegim 5-6 aylikti emziriyodum cok git gel yasadim hatta emer süt kardes de olurlar diye. Aylarca esimle cok git gel yasadik. O cocuk türk ve soydaslariyyla olsun, ona göre yetissin, kimligine kaybetmesin istedik. Ancak kiz daha sonra pisman olur gellir bizi bulur bela olur dedik, yapamayiz dedik, olmaz dedik. Ve sonuc olarak o cocuga evimizi acamadik. Öyle derin biir yaram ki ilk kez de burda söylüyorum. Keske diyemiyorum vardir bir hayir. Cünkü cok dua ettk o zaman Allahim hayirlisi ne ise kalbimize onu ver diye. Eger siz düsünüyorsaniz ne güzel ve büyük bi kalp♥️Cok zor ve cesaret isteyen bir sey hakkinizda hayirlisi☺️