Anneliko millet ne der diye düşünürsek yandık zaten ama yaşadığımız devir beni geri itiyo açıkcası herşey berbat halde zamlar bi yandan olaylar bi yandan korkuyorum yaa psikolojik olarak ilkte çooook yıprandık eşimde bende anca toparlıyoruz ama kızıma kıyamıyorum ama ben bakabilşr miyim ayyyy çok karışık kafam çoooook