Duygu5234 __zulfisiniz__ İnanmayacaksınız belki ama 3-4 gün su ıcmedıgım oluyordu. Çok susamam lazım aklıma gelmesı için. Suan kılo vermem gerekıyor o yüzden günde 3 lt su içiyorum benım için işkence olsa da.. Bardakta hiç içemıyorum ama 2 lt lik şişeyle buldum çareyi gıdip gelip dıkıyorum😂
Wolverine __zulfisiniz__ büyük bir su sişem var asla ayrilmadigim yatarken de doldurup yanıma aliyorum. Gözümün önünden ayirmadigimdan alıştım. Bir de emzirdigim için sütü su yapıyor çocuğumun da sıvı ihtiyacını karsilayim diye çok içiyorum sanirim
Katya __zulfisiniz__ ben suyu çok yavan buluyorum o yüzden içmiyorum. Çareyi suyu tatlandırmakta buldum mesela tarçın çubuğu atıyorum içine. Bazen limonla içiyorum. Bazen bi karanfil atıyorum
Minnakelifim03 __zulfisiniz__ bende aşırı susuyorum. Sabah kalkınca içerim mutlaka gün içinde de sürekli susuyorum. Gece yatmadan 2 3 bardak kesin içerim. Uykudan uyanırsam sabaha karşı 2 3 bardak içerim. Şeker hastalığından şüpheleniyorum. İçmediğimde dilim damağım kuruyor
1cicek1bocek __zulfisiniz__ bende öyleydim içerdim ama fazla icmezdim gunde 3 4 bardak hamile kaldıktan sonra bide doğum yaptıktan sonra günde en az 2 lt içiyorum bazen 4 lt içiyorum değişiyor yani zor olsa da içiyorum😂😂
Deletedmom27337 __zulfisiniz__ gözünün gördüğü elinin altına her yere koy bir müddet sonra alışırsın. Mesela bnm L koltuğun uuzn kısmı duvara yapışık. O kolunun üzernde suyum. Bende hep uzun tarafa ayaklarımı uzatarak otururum bebek emzirdiğimmin. Gözüm takıldıkça içerim
Annesirintugceuzun __zulfisiniz__ Ben de böyleyim. Birkaç gün hiç içmeden dururum. Şimdi diyete başladım ve mecbur içiyorum. İşkence gibi. 🥲
TheLatte __zulfisiniz__ 1 hafta sonra susadığım aklıma geliyo öyle içiyorum ve ciddiyim yani . Bi insanin sudan midesi bulanır mı ? Benim içerken midem bulanıyo . Limonla denedim, kendime baş ucu sürahisi aldim bardaklı dikkatimi çeksin diye ama yok 😒
Kuzeey __zulfisiniz__ Ben de içmiyorum. Bu süt nasıl oluşuyor hiç anlamıyorum bazen. Şükürler olsun Rabbime. Gerçekten olağanüstü muazzam bir düzen. Rezene kahve kola böyle geçiyor günler.
Momkids __zulfisiniz__ başka içecekleri çok mu tüketiyorsunuz? Ben yazın iyi içerim ama havalar serinleyince bende azaltıyorum ister istemez. Ama hiç gün boyu içmediğim olmadı 😂