__zulfisiniz__ hamilelikten önce bende içmezdim hiç bazen aklıma bile gelmezdi hamilelikte böbrek taşı idrae yolu enfeksiyonu stent ne varsa yaşadığım için bol bol su içiyodum,hatta komşumuz sucu eve sürekli şişe taşıyodu seviniyodum alıştım diye ama şimdi yine bıraktım ve enfeksiyon geri geldi hissediyorum😔