Bide diziye yeni giren kadınlar sizede çok çirkin geliyo mu? Önceden yıldızın kardeşi zeynep,şahika hatta çağatayın annesi bile daha güzel kadınlardı hepsinin ayrı bi havası vardı bu feyza,arzu sonra ömerle filmrt eden kız yüzlerinde bi kilo boya bide sinsi olmaya galan çalışıyolar ama yakışmıyo hele feyza çok saçma bi karakter kendi özelliği yok