Önceden bölüm sonrası fragman verilirdi hemen ,ne olur verseler yani zaten izlicez her halükarda ,gereksiz gizem yapıyolar sürekli sürekli sıkıyo bence🤷🏻♀️Madem bölüm sonuna koycaksınız fragmanda vermeyin bari o sahneyi her hafta aynı şeyler oluyo,artık üstün körü instagramdan izliyorum anlaşılıyo zaten,bugün bi izledim eski tadına döndü diye ama yok olmamış