Pinky35 Bende zamanında vardı , çok bakım istiyor canım 😃 birde sonra balıklar öldukten sonra ağla ağla helak olmuştum , sonra fazla da almadım 😃 kızım büyüsün yine meraklıyım fakat fanus daha iyi bence 😊🙈