minnakbaby bi ara 480 litrelik bi akcaryumumuz vardı kocaman çoçuğu içine sokup yüzdürmelik 😂 ama ona bakarken dalıp gidiyo ve çoğu zaman balıkları izlerken uyuyodu çok rahat ediyodum ama iyi değilmiş beyni uyuşturup sakinleltirdiği için bebeklerde iyi değilmiş ama şuan 5 litrelik bi akvaryumumuz ve japonlarımız ve tetralarımız var ha bide çöpçümüz 😂 gayet iyi bakımıda kolay hep bi dekor gibi evde hoş yani