Nilayim
Ben çocuğumu 3-4 gün rahat bırakmadım gözüm sürekli üzerindeydi. Bir farklılık olmadı hareketlerinde vs. Kafa şeklinde falan değişiklik olmadı, zaten düşme ile kafanın şeklini değişeceğini düşünmüyorum. Pul pul olmasının düşme ile ilgili olduğuna emin misin belki daha önceden vardı sen farketmedin, şimdi kafasını incelediğin için gözüne çarptı. Kızarıklık olması normal en nihayetinde darbe aldı kuzucuk.
Tabii önlemini al, gözlemini yap ama korkma annesi allahın izniyle birşey olmayacak,ben önceden çok inanmazdım ama artık bebekleri meleklerin ya da böyle ilahi birşeyin koruduğuna inanıyorum.
İnancın varsa içine ferahlık vermesi adına hem kendin, hem de bebeğin için güzel bir dua oku. Böyle durumlarda bebekler bizden daha sağlam galiba 💜🙃