Nilayim
Öncelikle çok geçmiş olsun, aradan bayağı zaman geçmiş, birşey olsa şimdiye kadar olurdu diye düşünüyorum Doktora da gitmişsiniz zaten.
Kusma, gözlerde kayma, susturamayacağınız ağlamalar ve hareketlerinde anormallik yoksa yüksek ihtimal birşey de yoktur endişe etmeyin.
Çok dikkat etmeme rağmen benim bebeğim de o aylarda düşmüştü yataktan, çıldıracak gibi oldum ve şuan 16 aylık birşey olmadı çok şükür. Bu süreçte birçok kez de kafayı bir yerlere vurdu ve vurmaya devam ediyor 🤦♀️ Ya yürürken düşüyor vuruyor, ya oyun oynarken vuruyor ve her defasında yüreğim ağzımda.. Yani ne kadar dikkat etsek de yaşanıyormuş böyle şeyler. Çocuk düşe kalka büyür lafı doğruymuş..