Mizmizmyrtle ilk doğduğu aşı ile aynı olduğu için bişey yapmaması gerek ama bilinmez tabi gaz damlası samb simplex idi benimki verirseniz hemde uyur gazıda gider bence gaz gb ama diğer kötü ihtimalleri düşünmek istemem rahat şekilde sarın inş rabbim şifa versin kolik bebek gazlı bebek annesi olarak bir bezi ısıtıp karnına sarın iyi gelecektir