Sunshinemom bende 17. Aylik oldu hala müzik ile uyur. Ondan once hamilelik falan derken kızımdan daha çok ben alıştım artık müzik bittiğinde uyanıyorum 😂 onun dışında telefonda açıp kapı dışına koyabilirsiniz telefonu. Ben flaş bellek den yan odaya tv ye bağladım ordan bütün eve müzik dinleterek uyuyoruz 😆