Bebeğim 2 aylık nerdeyse doğduğndan beri hep müzik açıyoruz. İlk zamanlar beyaz gürültü vs idi. Şimdi bethoven ninnileri falan.bunlarda sakinleşiyor belkide dikkatini çekiyor.ama herkes küçücük bebeğin yanında hep tel var radyasyon vs gibilerinden moralimi bozuyolar.başka türlüde pek uykuya geçemiyoruz.