iki_prens_annesi Aaeess https://instagram.com/sunnet_istanbul_dralpaslankus?utm_medium=copy_link Instagram varmi cnm ona tıkla bak biz memnun kaldk iki oglumuda yaptrdik kendilerini hemen toparlayip iyilestilr
mmek_2014 Büyük oglumu 5 yıl önce devlette sünnet ettirmiştik ücretsizdi. Küçük oglumu da şubat ayında sünnet ettirdik. Devlet hastanesinde pandemi dolayısıyla yapmadılar özel hastanede 1000 liraya yaptırdık