Giba valla canım 8 aylık su an 5 aydır uyksuunda ayağımda sallıyorum derin uyuduğu zaman basıyorum biberonu haşa böyle içiyor günde 3 uyku yapıyor ne içerse asla içmiyor su anda istemiyor başta çok hırplasım içsin diye kendimi Su an alıştım ayağımda sallıyorum Günüm böyle geçiriyordu su an ek gıda da alıyor bı tık rahatladım gece de rüya öğünü yapıyorum böyle devam nereye kadar giderse valla