Birbebekkkbircicek Ah ah ne desem bilemedim. Allah yardımcınız olsun. Çünkü tam 4 aydır ne çektiğimi ben bilirim. Benimde bebeğim 2 haftalıkken memeyi bıraktı. Sağarak biberon ile veriyordum, çokta iştahla içiyordu biberon ile. Sonra onuda istememeye başladı derken şuan sadece uyutup uykuda agzına sıkıyorum biberonun ucunu. Uykuda biberonu agzına koysam bile anlıyor. Bi dünya post açtım bununla ilgili.. Bizim gibi anneler var maalesef ve geçmemiş çoğu. Benim artık umudum da yok zaten. 5 aylıgız ek gıda tadımlara basladım. Belki kaşıkla katı şeyleri sever diye. Hayatım tamamen süt sağ uyut besle oldu. Uyanıkken 10 cc bile içmez benimki. İsterse 10 saat aç kalsın. Ve dediğiniz gibi aşılar bizi çok kötü etkiliyor iştah yönünden. Bu arada gitmediğim doktor kalmadı. Alerji dediler diyet yaptım aylarca. Hiçbir işe yaramadı. Alerji değil çünkü. Reflü dediler bir sürü ilaç şurup kullandık. Alakası yok. Bir yerden sonra huy edindi bizimki bence.