Rabialmila göz teması, ismine bakma tamamen kendine bağlı canı isterse yapıyor. Az önce bul tak oyunu oynuyoruz balıkları yuvasına yerleştirmesi gerekiyor ama o yuvaya koymaktansa elinde gezdirmeyi tercih ediyor. Anlamsızca kendi kendine konuşuyor hatta bana da anlatmaya çalışıyor. Bazen parmak ucunda yürür ama anlık bişe devamı gelmez. Bunlar sizce otizm için yeterli mi ? Varsayalım otizm göz teması, konuşması, oyuncakları ile doğru oynaması düzeltilebilir mi sizce ? Çok perişan olmuş durumdayım insan başına gelmeyince anlamıyor herkesten olumlu bi cümle bekliyor. Tabiki başka doktora götürecem bu arada