Deletedmom27337 hulyaaa-123 buzluğumda elmalı-sade-tuzlu kurabiyelerim var, içli köfte ve sarmamda var. Onlardan çıkarıyorum çaya gelene. Yanına da kek yapıyorum.
Kubravera hulyaaa-123 Kıbrıs tatlısı , cocostar pasta, starbucks kurabiye , pamuk poğaça. Şuan bunlar geliyor aklıma 🙈
GoGirl hulyaaa-123 ben misafiri pat diye kabul etmem oncesinden haber verin derim ya da su gun gelin derim ve hazirlanirim hazir bir sey koymam. Eger 1 kisi gelecekse o zaman ev yapimi yapilan yerden alirim kalanlar genelde yenmez cunku bazen de yaparim disarda kagit toplayan kisilere tek kullanimlik kutularda veririm.
bartu2021 hulyaaa-123 İstanbul’da büyük bir sitede oturuyorum. Komşuluk falan hak götüre. Çoğunluk çalışıyor zaten (ben de çalışıyorum da şu anda doğum iznindeyim)
2prematureannesi hulyaaa-123 komşuluk var bizdede ama öyle evlere bişey olmadıkça git gel yapmıyoruz ama çok yakın komşuyla git gel yapılırsa eğer yaptıysam onu ikram ederim yapamadiysamda hazır ikram ederim yaninada çay yada kahve duruma göre
sheesyelllow hulyaaa-123 ayne güzel ya ben sadece selam veriyorum komşularıma bende komşuluk sıfır 👀👀
Deletedmom_36 hulyaaa-123 Ben genelde kek yapiyorum orta sehpaya koyuyorum yaninada kuruymis cesitleri kayisi incir falan
Serife00 hulyaaa-123 yaprak sarması ,poğaça ,su böreği, kedi dilli pasta, Maximum 5 çeşitim olur ekstrası İLE yeterli die düşünüyorum 😊
Hibou Pat diye gelene kahve ve yanına hazir ikramlar kuru yemiş çikolata vs haber verene özenir hazırlarım
TheBaby hulyaaa-123 Hazır almam. 7-8 çeşit olur mutlaka masamda. Poğaça. Börek. Yada mini pizzlar. Yada tepside pizza. Sarma. 2 çeşit kurabiye. Pasta. Yada tatlı başka bir şey. Salata arpa şehriye olur makarna olur size kalmış. Kek.
Zelissssss Hazır hiç bişey koymam bizde ayıptır yami bide dışardan şeyleri zaten beğenmem. Ispanallo börek elmalı kek ve magnolia falan yaparım