Mericcc Krm91 ay gerçekten mi siz de mi o kadar kendimi sorguluyorum ki kaç gündür kolunu mu incittim beline mi bişi yaptım çünkü öyle böyle bı ağlama değil ne kadar sürer acaba bir de bugün aşı oldu ateşli şu an üstüne üstlük
Krm91 Mericcc inşallah bi an önce biter üç gündür hiç ağlamadığı kadar ağlıyor uyumuyor kendi perişan ben perişan.Şimdi ağlaya ağlaya harab oldu uyuyakaldı.Umarım bi an önce geçer 😞çok geçmiş olsun🙏🏻
Angelangelll islimkry Bizde ,2 ay 24 gunluguz ve son iki gündür emmek istemiyor. Uyku arasında zar zor emziriyorum. Normalde meme bağımlısı olan çocuk emmek istemiyor çok üzülüyorum
Merveyselkaya EzelAliAkcam aynen bende kızıma üzülüyorum ağlıyor benim elimden birsey gelmiyor yardımcı olamıyorum kendisine bazen kendisiyle oturup bende ağlıyorum o derece dayanamıyorum
elifzuleyha bende de geçen hafta vardı o süreç bi hafta sürdü nerdeyse memeyi bırakcaktı zar zor verdim ama emziği bıraktı emziği çok seven bebek gitti artık hiç emzik emmiyor uykuya dalarken emziksiz zor oluyor maalesef
Uras0907 Lavinia_21 Ağladığında ortam değiştirmek iyi geliyor bebeklere. Yani oda değiştir yada mutfağa götür. Camdan baktır cama tiklat flan dikkati dağılsın yani
EzelAliAkcam Merveyselkaya o zaman demekki 3 aylik bebekler hep bu sekilde bende yarin doktora goturmeyi dusunuyodum gitsem mi ki acaba ya? Aglamasinin tek sebebinin uykusuzluk olduğunu düşünüyorum
Gupssse Lavinia_21 biz de 3 aylığız.burda hergun verilen bilgide yazıyordu.kulaklarinizin pası silinecek diye doğru yani meme bile sakinlestirmiyor;(
EzelAliAkcam Gupssse nasil agliyor mesela 2 3 sn nefesi gidiyor mu? Biraz boyle morariyor mu aglamaktan
Merveyselkaya EzelAliAkcam bizim ilk bebeğimiz diye birwz evhamli davranıyoruz pazartesi günü götürdük doktora kontrol etti hicbiseyi yok dedi çok şükür ben sordum uyumuyor derin uykuya bir türlü geçemiyor neden olabilir diye doktorun bana verdiği cevap annesi kızımız uykuyu sevmiyor sürekli ilgi istiyor bırak kendi ne zaman isterse o zaman uyusun anın tadını çıkarın birlikte vakit geçirin🤷♀️
Gupssse EzelAliAkcam bizimki kıpkırmızı oluyor morarma yok aniden başlıyor ilk zamanlar çok panik oluyordum şimdi anlıyorum ya uyku yada açlık ağır basıyor ortam sesi ışığı da etkiliyor tabi
EzelAliAkcam Gupssse doktora goturmek istiyorum ama bisey yoksa kan almakti bilmem neydi derken cocumu mahfetcekler diye korkuyorumda aayy ayy analik sen ne zorsun
Gupssse EzelAliAkcam haklsin cnm ne diyim rabbim hepsine şifa versin.az önce youtube da bisi keşfettim bebeğin uyumuyorsa bir dinletsene ise yaricak mi sende de ınsallah yarar.